Критерії оцінювання
навчальних
досягнень учнів з хімії
Рівні навчальних
досягнень учнів
|
Бали
|
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів
|
I. Початковий
|
1
|
Учень розпізнає
деякі хімічні об’єкти і називає їх (на побутовому рівні);
знає правила безпеки під час проведення практичних робіт. |
|
2
|
Учень описує деякі
хімічні об’єкти за певними ознаками;
знає призначення лабораторного обладнання. |
|
3
|
Учень має
фрагментарні уявлення з предмета вивчення (обізнаний з деякими хімічними
поняттями);
виконує найпростіші хімічні досліди під керівництвом учителя. |
II. Середній
|
4
|
Учень знає окремі
факти, що стосуються хімічних об’єктів, відтворює їх з допомогою вчителя;
складає прилади для проведення дослідів, виконує окремі хімічні досліди з допомогою вчителя; складає з допомогою вчителя скорочену умову задачі. |
|
5
|
Учень відтворює
навчальний матеріал з допомогою вчителя, дає визначення деяких понять;
описує хід виконання хімічних дослідів; самостійно складає скорочену умову задачі. |
|
6
|
Учень самостійно
відтворює значну частину навчального матеріалу, з допомогою вчителя порівнює
хімічні об’єкти;
описує окремі спостереження за перебігом хімічних дослідів; самостійно робить обчислення за готовою хімічною формулою. |
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень самостійно і
логічно відтворює фактичний і теоретичний навчальний матеріал, класифікує
хiмічні об’єкти;
самостійно виконує практичну роботу згідно з інструкцією, описує хід роботи; наводить потрібні рівняння реакцій за умовою задачі. |
|
8
|
Учень виявляє
розуміння основоположних хімічних теорій і фактів, наводить приклади на
підтвердження цього;
описує спостереження за перебігом хімічних дослідів; робить необхідні позначення до рівнянь реакцій за умовою задачі. |
|
9
|
Учень володіє
навчальним матеріалом і застосовує знання у стандартних ситуаціях, уміє
узагальнювати й систематизувати надану інформацію, робити висновки;
робить окремі висновки з практичної роботи; розв’язує з допомогою вчителя задачі. |
ІV. Високий
|
10
|
Учень володіє
засвоєними знаннями і використовує їх у нестандартних ситуаціях, встановлює
зв’язки між явищами; самостійно використовує інформацію згідно з поставленим
завданням;
виконує хімічний експеримент, раціонально використовуючи обладнання і реактиви; самостійно розв’язує задачі. |
|
11
|
Учень володіє
глибокими знаннями з предмета, аргументовано використовує їх у нестандартних
ситуаціях, знаходить і аналізує додаткову інформацію;
робить поетапні спостереження за перебігом хімічних дослідів; складає звіт про виконання практичної роботи; раціонально розв’язує задачі. |
|
12
|
Учень має системні
знання з предмета, свідомо використовує їх, у тому числі й у проблемних
ситуаціях, самостійно оцінює явища, пов’язані з речовинами та їх
перетвореннями;
робить обґрунтовані висновки з хімічного експерименту; розв’язує експериментальні задачі за власним планом; розв’язує комбіновані задачі. |
Немає коментарів:
Дописати коментар